Ένταξη στο σχολείο

ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΑΝΑ ΕΤΟΣ:

Download this file (ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΑΝΑ ΕΤΟΣ 2010-2011.xls)2010 - 2011 [15 Kb

Download this file (ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΑΝΑ ΕΤΟΣ 2011 - 2012.xls)2011 - 2012 [22 Kb

Download this file (ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΑΝΑ ΕΤΟΣ 2012 - 2013.xls)2012 - 2013 [26 Kb

Download this file (ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΑΝΑ ΕΤΟΣ 2013 - 2014.xls)2013 - 2014 [19 Kb

Φωτογραφικό Υλικό

HomeΔρασειςΔράση 2Υποδράση 1

Υποδράση 1: Ένταξη στο σχολείο

Κατηγορία Δρασεις Κυριακή, 02 Νοεμβρίου 2014 01:07

Υπεύθυνη: Άννα Ιορδανίδου, καθηγήτρια Π.Τ.Δ.Ε. Πανεπιστημίου Πατρών

Επιστημονικός συνεργάτης: Νίκη Ντανοβασίλη


Η Υποδράση 1 σχετίζεται με τη σύνδεση του οικισμού ή/και του καταυλισμού με το σχολείο και τη διευκόλυνση της πρόσβασης και της σταδιακής ένταξης των παιδιών, μέσω:

(α) παρεμβάσεων από συντονιστές και διαμεσολαβητές Ρομά

(β) υποστήριξης του διδακτικού έργου των σχολείων της Α΄ βάθμιας και Β΄ βάθμιας Εκπαίδευσης και

(γ) ενίσχυσης του παιδαγωγικού αποτελέσματος των αντίστοιχων συνεργαζόμενων σχολικών μονάδων με το Πρόγραμμα Κύριος στόχος είναι η μείωση του ποσοστού σχολικής διαρροής, η ενίσχυση της τακτικής φοίτησης των μαθητών Ρομά και η βελτίωση της επίδοσής τους στο σχολείο.

(δ) ενίσχυση των εκπαιδευτικών μονάδων με σχολικά είδη 

Με συνεργασία των διαμεσολαβητών και των αντίστοιχων συνεργατών της Υποδράσης, όπως με τους κοινωνικούς λειτουργούς, πραγματοποιήθηκε εντοπισμός και καταγραφή των οικογενειών Ρομά με ανήλικα παιδιά, καθώς και καταγραφή των εκπαιδευτικών τους αναγκών και στους τρεις νομούς της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας. Στη συνέχεια πραγματοποιήθηκε συνεργασία με τους Προϊσταμένους Διευθύνσεων ή Γραφείων, τους Σχολικούς Συμβούλους, τους Διευθυντές σχολείων και με άλλους φορείς, προκειμένου να επιτευχθεί η ευαισθητοποίηση τόσο των Ρομά όσο και των μη Ρομά γονέων για το δικαίωμα όλων ανεξαιρέτως των παιδιών στην εκπαίδευση. Σ’ αυτό το σημείο είναι απαραίτητο να τονιστεί ότι, κατόπιν επικοινωνίας με τους Διευθυντές των σχολικών μονάδων, εμφανίστηκε ανάγκη λογοθεραπευτικής παρέμβασης. Η ενεργοποίηση της συγκεκριμένης ειδικότητας ήταν άμεση και είχε ως στόχο τη σωστή παραγωγή και τη σταθεροποίηση των φωνημάτων, των συμπλεγμάτων και των πολυσύλλαβων λέξεων στον αυθόρμητο λόγο και σε όλα τα γλωσσικά περιβάλλοντα και, τέλος, τον εμπλουτισμό του λεξιλογίου και την εκμάθηση βασικών εννοιών προκειμένου να ανυψωθεί το επίπεδο λόγου των παιδιών Ρομά. 

Διαβάστηκε 28230 φορές Τελευταία τροποποίηση στις Δευτέρα, 03 Νοεμβρίου 2014 16:20
Scroll to Top